Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Aegean 2009. Φωτογραφίες SY1PAN

Από αριστερά, SW1LKJ, SW1NZJ με φόντο την 6 στοιχ. UHF και την 5άρα VHF
πάνω στο.......σκουπόξυλο


SV1GSU



Λίγη σκιούλα επειγόντως.....




Ρε Μπάμπη, πιάσε λίγο νερό! Κοράκιασα!!




'Ελα πάμε γερά......!
Από αριστερά, SV1GSU, SW1NZJ, SW1MQT
Ρε Κατερινάκι, εσύ γιατί είσαι στην απ΄όξω??




Μπάμπη, αμόλα καλούμπα! Φυσάει......

Μοναχικός cowboy!
Ρε ποιόν μου θυμίζει, ποιόν μου θυμίζει......


ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΝΑ'ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εεεεε μα θέλει και ερώτημα ποιόν θυμίζει η τελευταία φωτογραφία;
Είναι φτυστός ο ..... μαλλί, γυαλί, και παντελόνι Lee

Ανώνυμος είπε...

Ναστε καλά και του χρόνου. Αν δεν θελετε να περιμένετε υπάρχει και το field-day 4-5/9/09
To v/u διπλα στο 746 κάποιοι θα το ζήλεψαν (ανάμεσα τους και εγω)
73

SV1GSU είπε...

To 820H της ICOM είναι, και έχει φοβερό δέκτη. Έχει βελόνα στο s-meter, και είναι all mode. Ακούει τα πάντα και το βασικότερο δεν σαβουριάζει από τους ραδιοφονιάδες!! Μου έχει καεί 2 φορές από στατικό, το έχω χρυσοπληρώσει και δεν το αποχωρίζομαι με τίποτα!!!
Όσο για το field day, φυσικά και θα είμαι εκεί. Μόνος ή με παρέα.

73

Ανώνυμος είπε...

qsl φίλε το γνωρίζω το 820, δυστυχώς μόνο θεωρητικά από τα χαρακτηριστικά του που διαβάζω και από τα λεγόμενα άλλων. Δυστυχώς παρόμοια μηχανήματα δεν φτιάχνονται πλέον...
73